Bokenäs Idrottsförening
Fotboll

Köp BIF´s nya träningsväska

Finns i stl S,M och L. Kontakta ekonomi@bokenasif.se för beställning eller frågor.

Kläder från Trimtex

Hej

Vi har ett begränsat sortiment av Trimtexkläderna till försäljning.

Kontakta ekonomi@bokenasif.se för visning och saldo.

Modeller och priser enl. länken nedan:

PRODUKTER FRÅN DIN TEAMSHOP.docx (live.com)

MVH: Styrelsen Bokenäs IF

Bokenäs IF idrottskläder

I Bokenäs IF har vi ett stort utbud av idrottskläder. Vi subventionerar alla kläder med 20% för våra medlemmar.

När det finns möjlighet att beställa kläder kommer det att annonseras som en nyhet här på hemsidan. Håll utkik efter detta.

Vänliga hälsningar,

Styrelsen i Bokenäs IF

Fotboll/Friidrottskläder från Erima

Vi har kläder för beställning via CC sport till fotboll och Friidrott enl. länken nedan.

Kläder 2022 Förslag 2.pdf (bokenasif.se)

Vi beställer två till tre ggr/år.

Med vänlig hälsning: Styrelsen

Shoppen öppen tom Söndag 26/3 2023

Vår webshop är nu öppen och vi hoppas att många kommer att använda sig av detta erbjudande. Webshopen stänger den 26/03/2023 med förväntad leverans i vecka 19.

Det är viktigt att beställa innan tidsfristen går ut. Vi kan dessvärre inte lägga till beställningar efter att webshopen har stängt.

Nedan följer information om hur du går tillväga för att logga in i webshopen. Starta gärna med att kolla in vår informationsfilm om hur du loggar in i shopen och beställer, klicka på länken här.

Klicka på länken för att komma vidare till webshopen:  https://trimtex.se/sv/search?cgid=TS0001646

Välj ”Logga in” om du redan har ett konto på trimtex.se eller ”Nytt konto” om det är första gången du beställer från oss.
På mobil måste du skrolla ner på sidan för att hitta dessa två alternativen.

Klicka på ”Logga in” och använd teamkod: Bokenas2023

Om du är osäker på vilken storlek du ska välja, se vår informationsfilm här.

När din beställning har gått igenom skall du få en orderbekräftelse från Trimtex inom kort.

Observera att det är ingen bytesrätt eller öppet köp på beställda kläder.

(Vi rekommenderar att använda Chrome eller Firefox som webläsare för att det ska fungera på bästa sätt – att t.ex använda Explorer kan göra så att det blir problem.)

För dig som spelar Padel eller Fotboll

Det finns två olika modeller av shorts att välja mellan beroende viken sport de skall användas till.

Löpare och Padelspelare:

Shorts Modell Adapt 2.0

2.0-versionen är något uppdaterad i passformen. Den har fått två sidofickor som är stora nog att rymma två tennisbollar var. Träningsshortsen är i mikrofiber, ett ventilerande funktionsmaterial som garanterar mycket bra fukttransport och optimal komfort. Shortsen har en inre kalsong i behagligt nätmaterial och en praktisk liten innerficka till nycklar. Shortsen är perfekta till många olika aktiviteter, till exempel löpning, tennis, gympass och crossfit.

Shortsen har en normal passform vilket betyder att de ska sitta löst på kroppen och inte kännas begränsande på något sätt.

Kom direkt in till beställningssidan via länken: https://trimtex.se/sv/search?cgid=TS0001646

Fotbollspelare/ Lagsport:

Shorts Modell Fusion Shorts

De helt nya träningsshortsen Fusion shorts herr är extremt lätta och utvecklade i ett mycket slitstarkt material. Shortsen är något längre i bena än våra övriga modeller och har inga innershorts. I midjan sitter resår och snörning som säkrar en god passform med justeringsmöjligheter.

• Regular fit

• Extremt lätt

• Tekniskt och ventilerande material

• Torkar snabbt

Detta är ett par solida och klassiska träningsshorts som passar lika bra till träning som tävling och till de flesta idrotter, till exempel fotboll, handboll, friidrott och gymnastik med mera.

Denna produkt har en normal passform.

Våra sponsorer
Betong